Logotip spletne strani učenjak

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine UČENJAK (v nadaljevanju: pogoji poslovanja) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju: ZVPot), s priporočili Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnimi kodeksi za elektronsko poslovanje. Pogoji poslovanja obravnavajo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.

Za nakup izdelka iz spletne prodajalne UČENJAK morate biti starejši od 18 let.

Prodajalec se zavezuje, da ne bo postavljal nobenih pogodbenih pogojev, ki bi bili nepošteni do kupca, v skladu z določbami ZVPot. Nepošteni pogodbeni pogoji so nični.

Pogoji poslovanja so objavljeni na dnu spletne prodajalne UČENJAK, prav tako se v fizični obliki hranijo na sedežu prodajalca. Z objavo v spletni trgovini UČENJAK se šteje, da so kupcu pogoji poslovanja znani, s statusom pa kupec izjavlja, da je pogoje poslovanja prebral in se z njimi v celoti seznanil.

SPREMEMBE POGOJEV POSLOVANJA

Prodajalec se zavezuje, da bo vsaka sprememba pogojev poslovanja objavljena v spletni prodajalni UČENJAK z datumom uveljavitve spremembe. Pogoji poslovanja so zavezujoči v tisti obliki in glede tiste vsebine, ki je bila kupcu in prodajalcu dostopna na dan oddanega naročila izdelka v spletni prodajalni UČENJAK.

Ob morebitni spremembi pogojev poslovanja postanejo spremembe za kupca zavezujoče z dnem, ko se z njimi seznani. Šteje se, da je kupec seznanjen s spremembami v trenutku objave spremembe v spletni trgovini UČENJAK. S tem se šteje, da kupec soglaša s spremembo pogojev poslovanja. V kolikor kupec poda izjavo, da ne soglaša s spremenjenimi pogoji poslovanja, ima prodajalec pravico, da odstopi od dogovora o vsebini oddanega naročila.

V primeru, da bi bila posamezna določba v vsebini oddanega naročila kupca ali v pogojih poslovanja neveljavna ali neizvedljiva ali če bi nastala pravna praznina, to ne vpliva na ostala določila v vsebini oddanega naročila kupca ali pogojih poslovanja, pri čemer sta kupec in prodajalec soglasna, da se namesto neveljavne ali neizvedljive ali neobstoječe določbe uporablja določba, ki je najbližja namenu ali cilju vsebine oddanega naročila kupca.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto družbe (ime in sedež družbe, številko registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo,
  • bistvene značilnosti izdelka,
  • dostopnost izdelka (vsak izdelek, ki je v ponudbi v spletni trgovini UČENJAK, je dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in jasno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od vsebine oddanega naročila kupca in pogojih za odstop, poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.

UPORABA JEZIKA

Prodajalec v skladu z ZVPot posluje s kupci v slovenskem jeziku. V pisnih sporočilih uporablja celoten naziv in sedež družbe. Pri označevanju izdelka kupcu posreduje potrebne informacije glede značilnosti, prodajnih pogojev, uporabe in namembnosti izdelka. Te informacije so v jeziku, ki so kupcem na območju Republike Slovenije lahko razumljivi. Namesto besednega jezika prodajalec pri označevanju izdelka uporablja tudi splošno razumljive simbole in slike.

Kadar je poslovanje namenjeno tudi tujcem, poleg slovenščine prodajalec uporablja tudi tuji jezik (angleščino), v skladu z Zakonom o javni uporabi slovenščine (ZJRS).

PONUDBA IZDELKOV

Spletna trgovina UČENJAK je namenjen prodaji izdelkov za otroke.

Zneski izdelkov so predstavljeni kot maloprodajni zneski in ne vsebujejo stroškov pošiljanja. Zneski se lahko spreminjajo glede na aktualne promocije in akcije.

Ponudba izdelkov v spletni trgovini UČENJAK se zaradi narave poslovanja preko spleta spreminja ter posodablja, zato lahko pride tudi do napak. Da lahko napake kar se da hitro odpravimo, prosimo, da nas o njih obvestite preko kontaktnih podatkov, objavljenih v spletni trgovini UČENJAK .

Spletna trgovina UČENJAK je podprta s strani WordPress, ki zagotavlja spletno platformo Woocommerce za prodajo naših izdelkov.

ODSTOPANJE BARV IN VELIKOSTI IZDELKA

Barva izdelka, objavljena v spletni trgovini UČENJAK , lahko odstopa od dejanske barve prejetega izdelka. Do razlik v barvnem odtenku izdelka lahko pride zaradi fotografij, uporabe različnih nastavitev zaslonov in uporabe različnih naprav za dostop do spletne trgovine UČENJAK . Razlika v barvi izdelka ni predmet reklamacije oziroma vračila izdelka.

Velikost izdelka, objavljenega v spletni trgovini UČENJAK , lahko odstopa od dejanske velikosti prejetega izdelka do 10 %. Razlika v velikosti izdelka ni predmet reklamacije.

MNENJE O IZDELKU

Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelku, ki ga napiše kupec. Prodajalec mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

NAČINI PLAČILA

Spletna trgovina UČENJAK za Slovenijo omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilna ali kreditna kartica (Visa, Mastercard, American Express),
  • preko sistema PayPal,
  • preko sistema ApplePay,
  • preko sistema GooglePay,
  • po povzetju.

Pri izbiri plačila po povzetju se zaračuna dodaten strošek provizije v višini 2,00 EUR.

Prodajalec zagotavlja, da kupec v vsebini oddanega naročila na daljavo z uporabo elektronskih sredstev izrecno potrdi, da se z oddajo naročila strinja z izvedeno kupnino. Po oddaji naročila, kupec potrdilo o nakupu prejme po elektronski pošti. Z oddajo naročila se vzpostavi obveznost plačila prodajalcu.

CENE

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.

Prodajalec bo kupcu pred dogovorom o vsebini oddanega naročila oziroma preden bo ponudba za kupca postala zavezujoča, podal končni znesek z stroški pošiljanja.

Vsebina oddanega naročila kupca je zavezujoča v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo “Vaše naročilo številka xxx pri Učenjak je sprejeto!”). Od tega trenutka dalje so vsi zneski in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.

PROMOCIJSKA KODA

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu (popusti na izdelke, brezplačna poštnina, ipd.) in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo objavi prodajalec na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije prodajalca. Prodajalec ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.

Aktivno promocijsko kodo kupec najde na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu ali drugih medijih. Promocijska koda prinaša različne ugodnosti. Vsaka promocijska koda je vedno časovno omejena – izkoristiti se mora v določenem roku, sicer je neveljavna.

Promocijska koda je alfanumerični niz znakov, ki jo kupec vnese pred zaključkom naročila z vnosom v polje “Promocijska koda”. Za tem se v sistemu samodejno aktivira kuponu pripisana ugodnost, v košarici izdelkov pa postane razvidno, da je bil kupon aktiviran.

POSTOPEK NAKUPA

V spletni trgovini UČENJAK si kupec izbere izdelek in klikne na gumb ‘’Izberite možnosti”. Sistem ga preusmeri na stran izbranega izdelka. Na tej strani mora kupec izbrati še vse možnosti izdelka, ki so odvisne od tega, kater izdelek je kupec izbral. Ko so vse možnosti izbrane se spodaj izpiše cena izdellka, ki je odvisna od izbranih možnosti. Ko ima kupec izbrane vse možnosti se mu omogoči gumb “Dodaj v košarico”. S klikom na “Dodaj v košarico”, kupca preusmeri v košarico.

Ikona za nakupovalno košarico se nahaja zgoraj na sredini spletne trgovine UČENJAK. Po kliku na ikono za nakupovalno košarico se kupcu prikažejo izbrani izdelki. Kupec klikne na “Odstrani predmet” za izdelek, ki ga želi odstraniti iz košarice.

Za nadaljevanje na blagajno mora kupec desno izbrati način dostave, če ima kupec veljavno promocijsko kodo za popust, jo vpiše pod koda kupona in klikne gumb “Potrdi”. Če kupec želi nadaljevati z nakupom, klikne na “Nadaljuj na blagajno”.

Kupec v nadaljevanju vpiše ostale zahtevane podatke (npr. elektronski naslov, ime, priimek, podjetje, davčna številka, naslov, kraj, poštno številko in telefonsko številko), ki jih prodajalec potrebuje za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Če kupec še ni uveljavil promocijske kode, jo lahko vpiše v desnem zgornjem kotu spletne trgovine UČENJAK. Obrazec omogoča, da se podatki kupca shranijo za uporabo pri naslednjih naročilih.

Kupec potrdi svoje podatke s klikom na gumb “Kupite sedaj”.

S klikom na gumb “Nadaljuj” kupec prispe na stran, kjer izbere vrsto plačila plačilna ali kreditna kartica (Visa, Mastercard, American Express), preko sistema PayPal, preko sistema ApplePay, preko sistema GooglePay, po povzetju) in izpolni podatke, vključno z naslovom za izdajo računa. Kupec potrdi naročilo s klikom na gumb ”Potrdi naročilo”.

Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se v spletni trgovini UČENJAK izpiše tekst “Vaše naročilo za robot landzo je bilo uspešno zaključeno.” Kupec lahko kadarkoli vpogleda v vsebino zaključnega naročila.

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti “Vaše Učenjak naročilo je bilo sprejeto.” Od tega trenutka dalje so vsi zneski in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.

Vsebina oddanega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca in je kupcu na voljo na njegovo pisno zahtevo.

Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko – 069 955 833.

Postopek nakupa za pravne osebe je podoben kot za fizične osebe, potrebno je izpolniti obrazec s kontaktnimi podatki podjetja in davčno številko.

PRAVICA DO ODSTOPA KUPCA OD NAROČILA

Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega izdelka le v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno preizkušanje, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo izdelka, kupec pa v skladu z ZVPot odgovarja za zmanjšanje vrednosti izdelka, če je to zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelka.

Pri dogovorih o vsebini oddanega naročila, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prejema izdelka, prodajalcu nedvoumno in jasno sporoči, da odstopa od vsebine oddanega naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev ter prodajalcu na lastne stroške vrne:

  • izpolnjen OBRAZEC, v katerem izbere možnost “Vračilo kupnine”,
  • kopijo računa,
  • nerabljen in nepoškodovan izdelek v originalni embalaži

na kontaktni naslov prodajalca: Jernej Pogelšek s.p., Celjska cesta 48, 3240 Šmarje pri jelšah, Slovenija, Evropa.

Vračilo kupnine za vrnjen izdelek bo prodajalec izvedel najpozneje v štirinajstih (14) dneh od prejete popolne dokumentacije s prilogami za vračilo in nepoškodovanega izdelka v nespremenjeni količini, razen v primeru, ko je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

V primeru, da kupec vrne poškodovan izdelek ali izdelek brez originalne embalaže, lahko prodajalec zoper kupca uveljavlja zahtevek za povračilo zmanjšane vrednosti izdelka.

Stroški poštnine za vračilo izdelka so nepovratni in ne bodo vključeni v vračilo kupnine.

Pri odstopu od dogovora o vsebini oddanega naročila, kjer je bila koriščena promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Kupcu se vrne le plačani znesek kupnine.

REKLAMACIJA IZ NASLOVA STVARNE NAPAKE

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je izdelek imel takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali je bilo prodajalcu to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo ali za promet,
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana,
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec lahko v skladu z ZVPot uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca najkasneje v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita ter prodajalcu na lastne stroške vrne:

  • izpolnjen OBRAZEC, v katerem izbere možnost “Uveljavljanje reklamacije – garancije izdelka”,
  • kopijo računa,
  • izdelek v originalni embalaži

na kontaktni naslov prodajalca: Jernej Pogelšek s.p., Celjska cesta 48, 3240 Šmarje pri jelšah, Slovenija, Evropa.

Prodajalec bo kupcu pisno odgovoril najpozneje v osmih (8) dneh po prejemu popolne dokumentacije s prilogami za uveljavljanje reklamacije – garancije izdelka.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki (in je prodajalec napako priznal), ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek kupnine. Stroške za material, nadomestne dele, delo in pošiljanje novega izdelka, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi izdelka z novim, plača prodajalec.

UVELJAVLJANJE GARANCIJE

Za elektronske izdelke velja enoletna (1) garancija od dneva nakupa, razen če je pri opisu izdelka opredeljeno drugače.

Za uveljavitev garancije mora kupec prodajalcu na lastne stroške vrniti:

  • izpolnjen OBRAZEC, v katerem izbere možnost “Uveljavljanje reklamacije – garancije izdelka”,
  • kopijo računa,
  • izdelek v originalni embalaži

na kontaktni naslov prodajalca: Jernej Pogelšek s.p., Celjska cesta 48, 3240 Šmarje pri jelšah, Slovenija, Evropa.

Prodajalec bo presodil, kako lahko težavo reši v najkrajšem možnem času oziroma v skupnem roku petinštiridesetih (45) dni od dneva, ko je prodajalec od kupca prejel zahtevo za odpravo napake. Stroške za material, nadomestne dele, delo in pošiljanje novega izdelka, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi izdelka z novim, plača prodajalec.

POGOJI GARANCIJE

  • Garancija traja 1 leto od datuma nakupa, razen če je pri opisu izdelka opredeljeno drugače.
  • Garancija krije okvare in napake, ki nastanejo zaradi proizvodnih napak ali materialnih okvar.
  • Garancija ne krije poškodb, ki so posledica napačne uporabe, zlorabe, padcev ali drugih poškodb, ki so posledica nepravilne uporabe.
  • V primeru okvare v garancijskem roku, ima kupec pravico, da napravo pošlje na sedež podjetja in napravo se brezplačno popravi.
  • V primeru, da naprava ni popravljiva, ima kupec pravico do zamenjave naprave z novo enako ali boljšo napravo.
  • Garancija ne krije stroškov pošiljanja naprave na sedež podjetja.
  • Garancija se ne podaljša v primeru popravila ali zamenjave naprave.
  • Kupec mora v primeru okvare naprave predložiti originalni račun ali drugo ustrezno potrdilo o nakupu.
  • Garancija se ne uporablja v primeru, da je naprava bila spremenjena ali popravljena s strani neavtorizirane osebe.
  • Garancija ne krije izgube podatkov, ki nastanejo med popravilom naprave.

POGOJI ZA NAJEM NAPRAVE

  • Najemodajalec oddaja napravo v najem za določen časovni obdobje in za določeno najemnino, ki je opredeljena pri naročilu in na računu.
  • Najemnik se obvezuje, da bo napravo uporabljal skrbno in v skladu z navodili za uporabo, ter da bo zagotavljal ustrezno vzdrževanje in servisiranje naprave.
  • Najemnik ne sme naprave prodajati ali podarjati tretjim osebam brez predhodnega pisnega dovoljenja najemodajalca.
  • Najemnik je odgovoren za morebitne poškodbe naprave, ki nastanejo med najemnim obdobjem, in bo nosil vse stroške popravil ali zamenjave naprave, če je to potrebno.
  • Najemnik ne sme samostojno popravljati ali spreminjati naprave brez predhodnega pisnega dovoljenja najemodajalca.
  • Najemnik mora napravo vrniti najemodajalcu v prvotnem stanju, razen normalne obrabe, ki bi se lahko pričakovala ob običajni uporabi.
  • V primeru, da najemnik naprave ne vrne ob izteku najemnega obdobja, se šteje, da je napravo odtujil, in je dolžan plačati nadomestilo za odtujitev, ki znaša toliko, kot je trenutna cena novega izdelka z vsemi dodatki.
  • Najemodajalec si pridržuje pravico do prekinitve najemne pogodbe v primeru, da najemnik krši pogoje najemne pogodbe ali da pride do okoliščin, ki preprečujejo normalno uporabo naprave.
  • Najemnik je dolžan poravnati vse stroške, ki nastanejo v zvezi z najemom naprave, kot so stroški dostave in prevzema naprave ter stroški popravil v primeru poškodb, ki nastanejo med najemnim obdobjem.
  • Najemnik je dolžan poravnati stroške dostave za vračilo izdelka
  • V primeru okvare naprave med najemnim obdobjem najemnik nemudoma obvesti najemodajalca in sledi navodilom za popravilo ali zamenjavo naprave. Obvesti ga na informacije@ucenjak.si ali preko telefona 069 955 833.

STROŠKI POŠILJANJA

Izdelke pošiljamo po Sloveniji.

V primeru povpraševanja pošljemo izdelke tudi v druge države na geografskem območju Evrope – v tem primeru nas za dodatne informacije glede stroškov pošiljanja kontaktirajte na elektronski naslov informacije@ucenjak.si.

Več informacij o dobavnih rokih in stroških pošiljanja lahko dobite v spletni trgovini UČENJAK, v rubriki Stroški dostave.

VARNOST

Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku.